☰ Menu Prawe Menu ☰
Starostwo Powiatowe w Łobzie
Grafika zawierająca herb Starostwo Powiatowe w  Łobzie

Wtorek 11.05.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Powiatowy Rzecznik Konsumentów (PRK)

Powiatowego Rzecznika Konsumentów  nadzoruje Starosta

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Joanna Śliwa, pokój 34 -  tel. 515 360 943 e-mail: jsliwa@powiatlobeski.pl
 

§ 39. Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumenckich,

2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,

3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumenckich,

4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,

5) wnioskowanie o wszczęcie postępowania antymonopolowego,

6) udzielanie obywatelom także w innych formach pomocy prawnej w zakresie ochrony praw konsumentów,

7) wykonywanie wyznaczonych zadań w zakresie obronności, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego,

8) realizacja zadań związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej.

 

  

 

 

 

Wytworzył:
Starosta
Udostępnił:
Remigiusz Kowalec
(2003-06-30 08:36:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Damian Piwowarczyk
(2021-02-08 14:56:41)

 
 
liczba odwiedzin: 4193993

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X